söndag 20 juli 2008

....

kanske inte egentligen är alltför bitter av mig, men jag mår inte alltför bra just nu.... ledsen deppig och har ont i magen över en del beslut jag funderar över att ta... känner mig lite misslyckad och utslagen... vet inte så mycket alls än om vad som kommer att hända mer än att jag måste göra nånting åt allt och göra de jag mår bäst av just nu. sen får vi se framöver hur man kommer fortsätta. men jag orkar inte vara ständigt ledsen och orolig, eller vakna mitt i natten av tankar som inte slutar snurra och som håller på att driva mig till vansinne. börjar förstå hur det kan kännas att ha ångest....

måste göra de som är bra för mig och inte påverkas av andras åsikter.... hatar att känna mig misslyckad.

1 kommentar:

Elin sa...

gör de som känns bra för dig och tänk inte på vad andra kommer tycka och tänka! du är verkligen inte misslyckad för att du gör vad som känns bäst för dig!! Allt kommer fixa sig =)