torsdag 17 juli 2008

för övrigt

tror jag att en viss människa på mitt jobb insett att jag varit sur idag. hört att personen ifråga faktiskt funderade över om jag var sur på henne idag... nehe?? jag?? ja man kan ju lätt bli de när man blir behandlad som mindre vetande dagarna i ända eller beordrad till saker utan att bli tillfrågad. vanligt hyfs för mig är att be mig om hjälp, inte sticka in huvudet beordra ut mig och sen försvinna och vänta sig att man gjort som man blivit beordrad att göra... very very irriterande....

vet inte hur man ska hantera de hela faktiskt. egentligen borde man väl konfrontera personen ifråga och fråga om hon faktiskt vet hur hon tilltalar och beter sig mot andra människor?? eller så håller man käften och irriterar sig i de tysta. tre veckor kvar... tre veckor kvar...

för övrigt ska jag inte klaga på mitt jobb har en väldigt massa bra arbetskompisar också som det är riktigt roligt att jobba med...=)

kanske inte borde skriva om sånt här i en blogg, jag vet inte hur mkt man ska lämna ut. men jag nämner inga namn och skulle någon känna sig utpekad får de väl prata med mig då...

1 kommentar:

Anna sa...

Tycker synd om dig...
Det bästa för din egen skull är nog att säga ifrån, finns inget värre än personer som tror att de kan bossa och bestämma över andra.

Ha nu så skönt i helgen när du är ledig!