torsdag 24 juli 2008

en bra dag!

måste tillägna det här inlägget till Sofie, Linda och Johanna för deras ovärderliga hjälp med min uppsats. ni visar än en gång att ni verkligen finns där och ställer upp när man behöver er. ni har hjälpt mig mer idag än vad jag någonsin kan begära av någon!! så tack så jätte jättemycket!!!

helt plötsligt känns allt sååå mycket lättare. visst det finns fortfarande en del kvar att göra.... men igen kommer mina underbara vänner på måndag för att fortsätta. =) kan inte säga så mycket mer än att jag har världens bästa kompisar. för jag kan ärligt säga att utan er hjälp hade aldrig den här uppsatsen blivit klar för jag tänkte trots allt sunt förnuft lägga ner den. för jag orkade inte må som jag gjort längre. så tack vare er finns det nu en ny möjlighet till att äntligen få ut min examen! Tack igen!!!

ni är ovärderliga!!

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

du, det va så lite så =) på måndag kör vi igen å då blir den "klar" ska du se! Egentligen är det ju du som gör allt jobb... men ibland behövs det bara en annans syn på det hela =)