tisdag 22 juli 2008

dålig på att blogga

är inte alls aktiv här just nu märker jag. kan ju ha att göra med att jag inte mår alltför bra heller av flera anledningar... främst skolan, men jaja.. på ett sätt tycker jag ju att det är skönt att skriva om saker för att man får ur sig allt då. men samtidigt så är det jobbigt för att skriva om det innebär även att tänka på det, och eftersom jag just nu bara vill förtränga allting så innebär tänkandet en del ångest... ja, lite invecklat som ni hör...

min blogg är nog inte så kul just nu egentligen... dels bara massa gnäll och sen orkar man inte skriva för att större delen av min vakna tid spenderas på jobbet. heltid inom vården känns fan som dubbeltid eller nå...

funderar seriöst att försöka jobba så mycket som möjligt i höst och i vår för att spara massa pengar och kunna vara ledig i fyra veckor nästa sommar och bara jobba ena semesterperioden eller nå. skulle lätt vara värt det. ska fan räkna lite på det och se hur mkt pengar jag behöver ha ihop för de.

jaja, under all tillfällig depression är jag faktiskt samma gamla carro, på gott och ont...=) tittar nog ut förr eller senare igen...

Inga kommentarer: