tisdag 15 juli 2008

skäms carro

mmm nu är jag verkligen dålig på att blogga. tror att de kommer bli bättre igen när skolan börjar och uppsatsen tas upp igen... just nu förtränger jag den så hårt så jag nästan inte får ont i magen alls av att tänka på den. och så kommer det fortsätta ett bra tag till. har insett av alla regler som finns att jag har en termin kvar på mig att slutföra den på. därför vägrar jag befatta mig med den över sommaren, punkt slut absolut!!

kort jobbvecka den här veckan och det är najs. jobbar bara ons och tors nu så e jag ledig tre hela dagar efter det...=)

har varit jäkligt effektiv idag och städat hela lägenheten på förmiddagen. bäddat rent, plockat undan, städat badrum, dammsugit diskat, torkat rent köket... tvättat två maskiner med tvätt. de ni är inte illa...=) såg för jäkligt ut så det var välbehövligt. känns skönt nu när de e gjort. blommorna har även fått lite vatten och alla sopor är utburna, så nu är de fint igen...=) ska plocka upp och hänga sista maskinen bara så anser jag att jag är färdig med att leka husmor för ett tag framöver.

borde ju lära mig att hålla efter lite bättre egentligen, det blir liksom inte lika jobbigt att städa då och det vet jag ju egentligen. men ändå drar man på det i de längsta. dumt. jaja nu är de allafall klart och jag ska snart ta en fika med linda. det är mycket trevligare än att städa. jag lovar!

Inga kommentarer: