onsdag 9 juli 2008

bloggtorka

mmm de är precis så det är. har liksom ingen större lust att skriva. lever mest i ett jäkla hamsterhjul där allt snurrar i precis samma spår.

ingen tjejkväll/tjejparty blir de på fredag heller. kom på att jag ju jobbar till 21.15 så det blir lite sent att starta vid tio liksom...

för övrigt har jag nyheter, idag lyckades daniel med att få mig att göra någonting som egentligen känns totalt fel. det går emot alla mina principer, åsikter och vad jag står för... jag har spelat wow. det ni... och ska jag erkänna en annan sak. det var inte tråkigt.... ja jag vet. nu skriker ni rakt ut. men det var faktiskt helt okej. har svårt att se mig själv fastna i de får så intresserad är jag inte. jag gillar spel som har en början och ett slut. och en rak väg att gå. gärna typ super mario 1 eller nåt lagom okomplicerat. så antagligen har jag lagt ner de efter en vecka, men de är ju kul att se daniel alldeles tossig. tror han älskar mig mycket mera efter idag. jag har ju spelat hans jäkla spel. ville döpa figuren till "fult jävla troll" men de satte han stopp för. =)

så nu vet ni. hör ni inget av mig har jag fastnat i wow träsket. så samla ihop er och ge mig en rejäl smäll!!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hallå där din crazy-person... Har du fastnat i WoW-träsket än? Om jag kommer hem till dig, hittar jag digt hålögd, svettosande och Joltcolahög framför datorn? Om jag ställer en fråga, tänker du mumla något obehagligt obegripligt WoW-relaterat? För i såna fall, let me just say HELL NO!!! och spärra in dig i ett mörkt rum utan dator men MED en cd-spelare som spelar BSB i ett par tre dygn tills du är avgiftad! Jag saknar dig när du inte bloggar mänska, sluta ha bloggtorka nuuuu!