söndag 10 februari 2008

2...

nej nu får den här dagen vara över.... har packat lite och fått daniel att packa. varit till västerås med pappa och hämtat tina, varit och handlat åt linda och sen varit ut till mamma en sväng... allt för att få tiden att gå! men nu har det liksom tagit slut och det är många timmar kvar till jag kan gå å lägga mig. spelar ju ingen roll om klockan är nio eller tio och man kan gå och lägga sig om man inte är trött.... så jag skulle behöva ut och springa runt i en timme eller två för att kunna sömna och det är jag alldeles för lat för... =)

i morgon blir det att packa de sista förutom tandborsten typ och så städa ordentligt så det är fint här när linda ska bo här... men de lär ju inte ta hela dagen, kanske blir att träna och sola lite också så dagen försvinner.

var till stockholm igår och det var trevligt som vanligt. karin hade bakat paj hon och det är inte ofta hon är så huslig...=) men gott var det. och selmas tand har jag också märkt av då jag har små röda märken idag på armen. hon gillar att bitas...=) men hon är ju så ljuvligt söt så vem orkar bry sig??





bjussar på ett otroligt vackert kort från linda och stefans fest... eller kanske inte...=)


Inga kommentarer: