tisdag 5 februari 2008

7...

mmm dagarna kryper sakta men säkert framåt. vad står på schemat i dag då? jo transkribering av två intervjuer, och slutförandet av två halvklara uppgifter som ska lämnas in på fredag... blä för transkriberingen... är ju så himla trist. men jag måste ha dom klara så jag kan börja dela in svaren i olika teman efter thailand....

när det sen är klart är det fyra uppgifter uppgifter kvar plus ett prov innan helgen.. inser ni vilken lååång tid jag skulle ha på mig att göra alla dessa uppgifter riktigt bra om jag också hade sex veckor på mig för alla istället för två??? jaja... sån smäll man får ta när man bara vill få klart det... inte lika kul att ha typ 17 saker kvar när man kommer hem....

mkt skolsnack nu men de mesta kretsar kring det just nu...=)

ska allafall och träna i eftermiddag med linda. får se om jag kanske solar då också... beror på om det är mycket folk. så trist att vänta i evigheter på ett solarium.

linda a kommer hit idag också för att hinna lära sig var allt finns och allt funkar och så innan hon så snällt ska bo här i två veckor. uppskattas verkligen, för jag vill inte lämna mina katter ensamma så länge... nej om man ska ta och sätta igång då. ju fortare jag transkriberar ju fortare är det ju över....


här kommer en bild på vår nya tv-bänk. blev riktigt nöjd... lite mindre och smidigare...

Inga kommentarer: