onsdag 6 februari 2008

6...

seeeega och låååånga dagar nu... ska till åsgården och prata med carina om att möjligen få validera praktiken mot jobberfarenhet så jag hoppas de tycker att jag gör ett bra jobb där ute... visar sig väl... annars blir de praktik i hemtjänsten.

sista skoldagen innan jag åker hade jag idag. ska dit på fredag och lämna in alla uppgifter bara, sen är det klart...=)

ett nytt avsnitt av one tree hill var det idag oxå. me like.... vilken psycho nanny! försvinn! och peyton och lucas....mmm vad ska man säga... idioter!

nej nu ska jag fixa ordning mig för att åka och sen hem, plugga och åka och sola när daniel slutar jobbet.

varför går jag inte ner i vikt. har verkligen skärpt mig med träningen, maten är bättre och godisätandet kanske inte är perfekt men det har verkligen blivit en skillnad. men ändå händer ingenting.. .blir så ledsen. vill inte se ut så här. när thailandsresan är över ska jag nog försöka sluta helt med godis. får se, men jag tror jag skulle behöva det.

Inga kommentarer: