torsdag 7 februari 2008

5...

haha, japp de blir ett inlägg idag med...=) sitter här och försöker skriva någorlunda vettiga psykologi uppgifter... har gjort tre av fyra av dagens uppgifter. men nu har jag tappat lite fokus. ska försöka komma igång igen snart. men jag tycker jag har skrivit det jag kan och svarat på frågorna på de uppgifter jag gjort men ändå känns dom så korta. blir lite orolig över att jag missar något. alla uppgifter hamnar runt 1-3 sidor beroende på hur mycket diskussion jag har. en del går inte att diskutera... ja jag vet inte jag. får jag bara godkänt på alla dessa typ 15 uppgifter jag gjort på två veckor så är jag JÄTTENÖJD.

eller egetligen inte men jag får lov att vara de...=)

vill ha helg nu så den här veckan snart är över. vill åka nu... och nej elin planet kommer inte störta...=) om inte annat så kan jag flyga enligt mina sjuka drömmar så då kan jag rädda er genom att flyga ner er på marken. har drömt att jag flygit hela natten. till sist tog jag mod till mig och vågade flyga ovanför molnen. de va fluffigt...=) helt sjukt jag vet,,,, =) men jag hade svårt med balansen i början och ville tippa över... vet inte om de var gånger då jag kanske höll på att ramla ur sängen eller nåt.

nej fokusera nu carro. bara två uppgifter kvar sen är det semester i tre veckor!!!!

Inga kommentarer: