måndag 4 februari 2008

8...

jaha då var de skolvecka igen då. massor med psykologi blir det den här veckan, ca 7 eller 8 uppgifter beroende på hur seriös jag orkar vara. vill nog bara ha godkänt så jag inte behöver ödsla alltför mkt energi. kommer allafall inte få mvg och det är vad som behövs eftersom jag fick vg i gymnasiet... så får jag g nu så krånglar inte csn men jag har ändå kvar mitt vg... kan inte förlora då tycker jag... =) plus att det är ganska skönt att sikta på g... behöver inte plugga så mkt då, och jag är skoltrött... så jag har en känsla av att de kommer stå g i många, typ alla betyg från den här terminen. ska försöka satsa på vg sista året. får se vad jag orkar helt enkelt...

happ då blev de ganska mkt betyg snack igen då...=) men jag går och klurar sörrni..=)

inte blir de nå träna idag inte. har fan lite träningsvärk i benen. men i morgon e de dags igen. kan inte ligga på latsidan... då blir man feeet... och jag tänkte jag skulle försöka undvika att jäsa upp mer än vad jag redan gjort liksom...

nej nu ska jag titta på beverly hills och vänta på att det blir en ny dag så det bara är 7 dagar kvar...=)

Inga kommentarer: