måndag 11 februari 2008

resfeber...

ja ni allihop eller de få stackare som orkar läsa här.. .carro fick en otrolig resfeber igår och lite panik när jag tänkte på filmen bangkok hilton, och insåg att man in en tygväska har fack på utsidan som inte går att låsa. för där i sörrni kan folk smuggla knark utan att jag vet om det. och hur skulle de se ut om jag hamna i ett thaifängelse? jo självmord typ...

så idag efter lite mer panik så har jag dealat till mig med mamma så jag ska städa hennes hus till våren och hon köpte en hård väska utan knarksmugglarfack till mig. den var väääldigt stor dock märkte jag när jag kom hem och jämförde den med daniels halvstora väska...=) så nu kan jag shoppa i thailand...=)

och inte har jag panik längre heller, nu är det bara fiskskräcken som det ska jobbas på...

min fiiiina röda väska!



och förresten, alla ni suger verkligen på att kommentera! de är ganska kul att bara få en kommentar om att man läst det eller nåt. behöver ju inte vara en halv uppsats...=)

8 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

haha knarksmugglarfack... du är ju fan inte riktigt riktig nånstans du!! =)

Anonym sa...

Hoppas ni får en kanon resa :)

Anonym sa...

haha du är ju för rolig... lasta inte in på övervikt när du åker hem med din fina stooora väska bara:)
Hoppas att ni får det toppen där borta, kommer definitivt att tänka på er och avundas:)

Elin sa...

men carro då...knarksmugglarfack...fast ska jag va ärlig har jag nog tänkt tanken också å fängelse i thailand öhhh nej tack!!!! då får nån skjuta mig innan dom transporterar mig dit!! Nu är de fan inte långt kvar...har kollat min väska typ hundra gånger nu ikväll för att verkligen kolla att jag inte glömt nått haha =)

Anonym sa...

haha... du är rolig du carro! Hoppas att ni får det kanon nu!! Sola och bada lite för mig med!

Linda sa...

Höhö, när ni är borta ska jag festa sönder hela eran lägenhet, bara för att jag är avis på att ni åker och inte jag. :P

Johanna sa...

Du e då för udda... Nu är ni nog framme i paradiset, om allt har gått som det ska. Sov inte jättemycket inatt, så jag låg och klurade på er och hur ni hade det på erat flygplan, om ni hade det trevligt i herrsällskapet... ;) Kommer sakna dig jag, det är ett som är säkert! Skynda dig heeeem igen! :) Nu ska jag göra nåt jag vet att du är lite avis på... Kolla på OTH! :P Stor KRAM, ha en underbar semester!

Anonym sa...

Hej Caroline!
Ha nu en riktigt skön semester, vi är inte ett dugg avundsjuka, nej nej. Det är sååååå kul här på jobbet. Hälsn Anna och Yvonne