söndag 3 februari 2008

9...

jupp... nio dagar kvar och alla vet nog till vad vid de här laget...=) så som jag tjatat... sorry alla men jag kan inte rå för det! =) de är ju liksom resan vi planerat under alla år vi varit ihop och nu är den liksom här. kan inte bli bättre!!

ska iväg och träna om en timme ungefär, och sola. skönt! är rätt kul att träna igen så vi får väl se hur länge det håller i sig.... men de är väl bara att köra på så länge. är envist täppt i näsan vilket jag anar har mer att göra med mitt nässpray beroende än en riktig förkylning. måste verkligen försöka sova utan det. är inte alls bra de där.

köpte tv bänk av rickard oxå. =) lite mindre och smidigare efter att vi möblerade om. den andra blev för stor där... men nu så. nu är de rätt bra igen. kommer ta låååång tid att vänja mig vid att soffan står i "fel " hörn dock...=)

för övrigt tycker jag de är vääääldigt dåligt med uppdateringar i allas bloggar... mmmm .... hur ska jag annars kunna hålla reda på vad alla har för sig??? =)

Inga kommentarer: