söndag 29 mars 2009

Boxpuls ikväll

Äntligen kommer jag iväg på det igen. Jag och Linda ska dit och svettas! Jobigt som fan men det är riktigt roligt så det är bara att bita ihop och köra. =)

Kalorinivån hamnar riktigt bra idag också och jag har dragit ner på kolhydraterna. Kommer inte fungera att köra riktig lchf för min del. Känns inte rätt och då är det ingen mening. inte för mig allafall. Men jag har dragit ner på dom en del och det tror jag kan fungera bättre. =) Ska ligga på en kalorinivå på 1566 om dagen nu enligt viktklubben. Kommer inte alltid upp idom så jag försöker helt enkelt hålla mig mellan 1400 - 1566 om dagen så är jag nöjd! Har tio veckor på mig fram till 8 Juni att gå ner fem kilo så vi får väl se hur det går. Så länge det är minus på vågen får jag väl vara nöjd.

Imorgon blir en full dag med frisörbesök, pluggande och träning. Måste hitta tillbaka till rutinerna igen!

Inga kommentarer: