tisdag 17 mars 2009

Tillbaka till verkligheten

Jaha då var man hemma i kalla Sverige igen då. Inte lika skönt väder här om jag får uttrycka mig så! =) Har haft det helt underbart där nere och vädret haqr varit kalas. varmt och soligt hela dagarna. Har regnat lite på eftermiddagen kvällen ibland men det gör inte så mycket. ganska skönt för det blir lite svalare en stund då allafall.

Ser ut som ett missfoster mellan brösten och vid och och så. Helt fläckig. Brände mig första dagarna och flagnade en del där. Men sen blir man ju typ brunare där man flagnat så jag har mörka fläckar som gör att jag ser lite udda ut.... =)

Orkar inte redogöra så mycket om vad som hänt där nere, kan berätta i stället. Men överlag har man legat på stranden och solat och badat på dagarna och ätit god mat på kvällarna. Haft det riktigt skönt helt enkelt.

Visar lite bilder här istället så får ni väl helt enkelt fråga om ni är nyfikna på hur vi haft det. =)







Inga kommentarer: