fredag 20 mars 2009

hej igen!

Gissa vad. Nästa vecka har jag två arbetsintervjuer om eventuella sommarjobb. Ett inom vård och omsorg i Västerås och en i Tillberga. Spännande, och det känns skönt att ha lite krokar ute så att jag inte står där sen och inte har några pengar alls. Skulle däremot behöva börja jobba redan i maj eftersom skolan slutar då. Men men. Ska ringa resursen i veckan som kommer tänkte jag och höra om det finns något timvik att få någonstans...

Skulle absolut kunna jobba i Tänsjö också i sommar men man hör inte så mycket därifrån tyvärr... Så jag måste faktiskt vara självisk och se till att jag har jobb i sommar även om det innebär att tacka nej där ute. Först till kvarn helt enkelt...

Hoppas hoppas nu att något av det här leder någonstans!!

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

jag håller tummarna!!!!