måndag 23 mars 2009

Jag är nöjd!

Tror inte riktigt på min våg just nu... =) -0.8 sen i fredags???? Men nu har jag ställt mig på den tre gånger på morgonen och den visar samma siffra med en skillnad på två hg fram och tillbaka bara. Så jag antar att det är däromkring min vikt ligger. Notera att jag valde 0,8 även om vågen även visade minus 1 kg en gång oxå.... Så nu har jag alltså gått ner 5.5 kg sen i januari, varför kan jag inte se det på kroppen? Allt jag ser är fett på ryggen, på magen på låren, på armar... ja ni fattar... Kommer jag någonsin att se smal ut och känna mig smal? Hoppas det!

Nej, nu orkar jag inte tänka på det, jag och min förkylning ska käka frukost och åka till skolan... Shit vad roligt, not! Måste verkligen plugga den här veckan... Så Johanna, du och jag på biblan i veckan eller??

1 kommentar:

Anonym sa...

HOUSE OF WELLNESS
http://johannaek.blogg.se

min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt. Läs bl.a om hur du ökar fettförbränningen med rätt kost & träning inför sommaren och även resten av året.. :)

Hoppas du hittar massor med inspiration och motivation! Ha en bra dag=) mvh Johanna