lördag 28 mars 2009

Det här med viktminskning alltså...

Funkar inte nå bra alls just nu. Har ingen motivation till nånting. Känns inte bra alls... Har gått upp den här veckan för första gången sen jag började vid nyår, låter kanske inte så farligt men för mig känns det inte alls bra. Tänker bara skita i allt i helgen och på måndag startar jag om med viktklubben och träning tre dagar i veckan igen. Det har ju fungerat förut och jag trivs med upplägget.

Jag har medlemskap till 11 Juni så fram till dess satsar jag på fem kilo. Låter väl ganska rimligt? Ska allafall i väg och boxas i morgon och det känns skönt. Vill komma igång med träningen igen för när jag tränar känner jag mig mer motiverad att sköta matintaget och allt annat också. Så nu är det positiva tankar och nya tag som gäller.

1 kommentar:

Annika sa...

Haha! Ja munkar är skitgott. Finns mycket som är gott..farligt gott. Vilket skit att man inte kan äta vad man vill jämt. Skittrist att behöva tänka på vad man äter jämt..Blä!
Hoppas du får en bra helg!