fredag 27 mars 2009

Trötter

Var till Västerås idag med älsklingen då han köpte ny dator. Hans paja ihop totalt förra helgen. Tvärdog, så gissa om han var lite småsur...=) han har fått haft min dator i veckan men nu har han sin egna igen och den är tydligen såååå bra...

(jag märker ingen skillnad i bilden och så men tydligen så finns den där... )

Jaja, hans pengar att spendera hur han vill...=)

Annars borde jag nog ta tag i pluggandet och jag kankse gör en del av det i morgon. Måndag blir allafall en hel pluggdag. Först till Anna visserligen för att fixa med håruppsättningen, men sen är det bara att köra på antar jag... Fyra veckor kvar nu bara!

Nej nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen med min Michael Connelly bok. Mycket bra. Har tre till av hans böcker ligger och väntar. Har fastnat i deckarträsket, bland annat. Väntar ivrigt på en hög med Nora Roberts böcker också, men sen är det köpstopp. Har extremt många böcker som ligger och väntar nu. Kanske ska läsa dom också och inte bara samla dom på hög?

Inga kommentarer: