fredag 13 mars 2009

Carro, johanna och linda time!!

Alltsa, nu saknar jag faktiskt en dag med johanssons och hang i min soffa i ett par timmar utan att saga nanting speciellt. Sa dra ihop nanting till nar jag kommer hem ar ni sota!! =)

Annars ar det varmt som attan har och jag fortsatter flagna. men jag solar pa sa nu har jag lite flackar som ar rodbruna lite varstans. flagnar aven i hoger knaveck! hur normalt ar det pa en skala!!! ett knavack liksom! jaja, ingenting forvanar mig nar det galler mig och solen. =)

Nej nu ska jag ta mig tillbaks till bungaloven dricka lite bacardi breezer och sen ga ner till stranden och nan av restaurangerna dar for lite god mat! Idag har det varit hett som sjutton och inga moln sa forhoppningsvis blir det snart lite svalare nar solen gar ner. klockan ar snart sju sa det drojer inte sa lange nu!!

Och systeryster... jag saknar dig med...=) men det kan val vara var hemlis! =)

3 kommentarer:

Johanna sa...

:) Det ska vi nog kunna ordna, det tror jag! Jag och Linda fikade i onsdags, och helt okaraktäristiskt så pratade vi typ hela tiden. Skitkonstigt! Men nu har vi nog uttömt alla samtalsämnen, så vi kan vara knäpptysta när vi ska hänga i din soffa! :D

Linda Eklöv sa...

haha jag instämmer med föregående talare =) å du, jag återkommer om hur ja jobbar nästa vecka förja hittar inte mitt schema =)

Sofie sa...

Halloj och välkommen tillbaka till kylan! Hoppas att ni har haft det bra! Jag har bokat biljetter till imorgon kväll, så halv sju lär vi hämta dem. Men men vi kan ju höras imorgon om det :)