tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Idag har jag fikat med Johanna och Linda. Alltid trevligt! =) Går skapligt med maten. Äter regelbundet frukost, lunch och middag. Sen äter jag endast i mellan om jag faktiskt är hungrig. De här med mellanmål blir så konstigt när det känns som att man bara ska äta för ätandets skull.

Jag har heller inte ätit godis eller chips sen i lördags och ingen dricka alls på snart två dagar. Drickan är nästan värst, använder ju ofta den för att inte falla för godissuget och nu är den oxå borta... Så det är lite jobbigt nu så här i början igen. Men det var det ju även när jag började efter nyår så det är bara att kämpa på. 5.5 kilo sen nyår är ju ganska skapligt, om jag bara kom igång med träningen igen nu oxå...=) På torsdag kanske förkylningen bättrat sig så jag kan träna igen.

Nej, nu är det dags att laga mat. hörs senare!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det är bra, du ska äta när du är hungrig, inte för att du "ska"! Heja Carro!