fredag 28 november 2008

Bella and Edward

Jag har liiiite svårt att släppa twilight serien just nu...=) Funderar på att läsa eller lyssna om på hela serien igen. Skulle vilja ha ettan och tvåan på engelska. Tror att jag missat mycket bra i de böckerna genom att ha läst dem på svenska.

Var ju och tittade på filmen och blev positivt överraskad. Klart de har fått trycka ihop en del saker men jag tycker de har gjort det på ett bra sätt utan att förstöra själva handlingen och känslan från böckerna.

Kan inte bestämma mig om Edward är snygg eller ful, egentligen tycker jag han är rätt ful men jag är så kär i hans röst. För de har fångat Edwards röst så bra med denna skådespelare. han låter PRECIS som jag föreställt mig. Och bara det gör en ju svag i knäna...haha. Så med den rösten är det nästan omöjligt att inte vara snygg. Bella hade de också fångat riktigt bra, men inget slår Edwards röst!!







Inga kommentarer: