tisdag 11 november 2008

Till Daniel

Eftersom du tydligen inte jobbar alltför mycket om dagarna och gnäller över dåliga uppdateringar här vilket gör att du tydligen har ännu tråkigare på jobbet så kommer ett inlägg till dig! =)

Jag har inte tid att blogga om dagarna för där jag gör praktik jobbar de faktiskt hela dagarna, inte sitter och surfar på internet...=) så du får kanske starta en alldeles egen blogg eller nåt. =)

Vet du vad? Bara tre dagar kvar på min praktik nu och sen är det sovmorgon fem dagar i veckan igen, erkänn att du är fasligt avundsjuk. Då får du sitta och glo i soffan på morgonen alldeles själv igen medan jag sover och har det bra. Men å andra sidan kanske hemmet är i bättre skick än nu =) och du kanske har en flickvän som är vaken senare än till halv tio!

Nu har jag inte så mycket mer att meddela faktiskt. Om någon av mina vänner har tid och lust kanske vi kan träffas och titta på idol på fredag??

Jag älskar dig baby! Sluta surfa runt och gör något aningens mer jobbrelaterat istället! Massor med pussar din alldeles egna Carro!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alltid ett öga på jobbet... behöver kanske inte alltid bara vara så "närvarande".
Och ja. Det är på tiden att du är uppe till längre en 21!! på dagarna, hur ska du överleva den dagen du faktiskt jobbar 5 dagar i veckan fram till pension? /puss o kram