torsdag 13 november 2008

Sista dagen i morgon

Japp, i morgon har det gått fyra veckor. Redan! Det har verkligen bara susat förbi. Har lärt mig väldigt mycket om jag får säga det själv. Och i dag har jag fått sticka massor, typ hela dagen, och det är sååå roligt. Det går riktigt bra, det enda svåra är att byta rör utan att rycka till just när man drar ut röret. Men det är bara att öva på, märker ju redan nu skillnad mot första gången jag fick sticka så det går framåt. Får allafall beröm för att jag har ett bra praktiskt handlag och är lugn och säker, så det suger jag i mig ordentligt av!! =) Det enda jag behöver tänka på är att sticka in nålen liiiite fortare ibland, vissa är segare att sticka in i och då är jag kanske lite för försiktig men hallå, det är bara att träna antar jag så får man till det till slut.

Mycket praktikprat är det, men jag är så nöjd med den så det blir lätt så, alla har fått mig att känna mig välkommen och alla har varit så måna om att jag ska få prova allt och verkligen få chansen att lära mig alla saker.

Nej, nu blir det ett avsnitt av gossip girl och inte så mycket mer. På måndag är det tillbaka till skolan igen, kan inte påstå att jag är alltför motiverad till att lugga men så kan det vara.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha, jag dööör åt din header... sällan har väl en textrad passat bättre in på nån? :)

Linda Eklöv sa...

Kul att det har gått bra!! Men det är alltid lite jobbigt att ha praktik på nå vis, även fast det är roligt.