lördag 15 november 2008

Lördag!

Härlig lördag utan några planer på någonting alls. Vet inte om jag ens tänker kliva utanför dörren faktiskt... Har titta på lite olika avsnitt från olika serier på förmiddagen och det finns ju en riska tt eftermiddagen fortsätter i samma spår... =)



Har uppdaterat lite hos tvheaven idag också. För första gången på jättelänge. Skäms på mig. Men jag tappade lusten helt ett tag. Tror jag ville lite för mycket i början, men nu känner jag mig lite sugen igen så några uppdateringar i veckan ska jag nog kunna klämma ur mig. Finns ju så mycket bra serier som förtjänar att diskuteras haha =)



En annan sak jag upptäckt nyligen också är Taylor Swifts nya album och hennes singel love story. Alltså att vissa människor får se så bra ut är orättvist. Farligt söt är hon och jag skulle inte gråta om jag vaknade en dag och såg ut på det viset!





Inga kommentarer: