fredag 28 november 2008

Här är jag!

Jag har inte slutat blogga, =) men jag har inte haft nån lust att skriva så då struntar jag i det. Just nu borde jag sätta igång och städa men jag har ingen lust så jag skjuter på det. Tänkte ha det gjort innan Daniel slutar vid fyra. Det målet får räcka. Borde även plugga men jag har ingen lust med det heller så vi får se om jag gör det idag eller skriver ihop något på söndag. Är inte mycket att göra på det så det borde gå fort bara jag tar tag idet...=) Det är mycket jag borde göra märker jag. Men ibland skiter man faktiskt bara i allt och tar en paus. Har varit så mycket med praktiken och sen första veckorna i skolan då det varit mkt nytt så nu tror jag att min hjärna behöver en mental paus. Och då får den det. Ett par dagar allafall...=)

Jag ligger ju inte efter i skolan så bara jag tar tag i den här uppgiften så ligger jag precis där jag ska, därför ser jag det inte som ett problem att skjuta lite på den...=) Är bara tre veckor kvar i skolan nu så det är väl bara att kämpa på. Tänkte försöka bli bättre på att gå till biblan och plugga sen för att få något gjort. Är svårt att inte komma in på annat när man sitter hemma.

För övrigt kanske jag kommer igång bättre med alla saker som ska göras nu då jag läst ut hela twilight serien i natt så nu behöver jag inte vara besatt av att veta fortsättningen hela min vakna tid. (plus i sömnen då jag som vanligt drömmer om allt jag läst)

Så Johanna, nu kan du låna bok fyra om du vill...=) Jäkligt bra!!!

Inga kommentarer: