lördag 22 november 2008

Utmanad

Jaha, Yvonne har utmanat mig så här kommer svaren...=)


Vilken mat äter du ofta?
Ja ni, de är nog kyckling i olika variationer och tacos.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är oftast den som hjälper till, men jag ska ju inte förneka att jag gärna slipper undan om det går att göra utan att se lat eller dum ut...=)

Var sitter du helst när du bloggar?
Antingen i datarummet eller i soffan, så jag kan kolla på tv samtidigt.

Köper du ofta Triss?
Nej, borde kanske göra det så jag kan vinna massa pengar och göra vad jag vill när jag vill... =)

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Thailand kommer högt upp, underbart land med underbar natur och stränder. Annars är det nog resan till paris tillsammans med Daniel.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kollar aldrig på tv längre i den bemärkelsen, ;) men det är nog trean eller femman.

Vilket är ditt favoritvin?
Är inte så förtjust i vin faktiskt men ett vin man ska akta sig för är aussie. Farligt! Guntrum är iofs ganska gott...

Här är reglerna:Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar.Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar
Johanna
Linda Eklöf
Karin
Elin

Inga kommentarer: