söndag 12 juli 2009

Hemma igen!

Och vikten har tickat upp en hel del över helgen kan jag lova...=) Mycket buffé, alkohol och godis från taxfreen kan inte resultera i något annat antar jag. Jaja, lite surt är det men jag vet ju att om jag äter bra och tränar nu i veckan så är vikten borta till på fredag när det är vägdags igen. Så jag satsar helt enkelt på att stå på samma vikt som i fredags nästa vägning. Tycker jag låter rimligt. Huvudsaken är ju att det inte är en bestående ökning som kommit under helgen...=) Måste ju lära mig att stå still i vikt med! Men nog om det.

Har haft en jätterolig och skön helg tillsammans med min älskling. Vi firade ju 8 år tillsammans i fredags så en resa nu var väldigt passande. =) Har druckt goda drinkar, ätit god mat...(uppenbarligen med tanke på vikten =)) spelat bort lite pengar, strosat runt i Helsingfors och bara varit i hytten och umgåtts. En lugn och skön helg som var välbehövlig. Behövs lite alone time med varandra ibland!

Blir många bilder här nedan men ingen är ju tvingad att titta! =)


Första eftermiddagen!



Första kvällen, käkade buffé och satt och drack goda drinkar och lyssnade på dålig karaoke...=)



Två turister i Helsingfors!



Andra kvällen. Två vinflaskor på två personer till maten gör en snurrig i huvudet...=)

Inga kommentarer: