onsdag 8 juli 2009

Onsdag

Jobba idag igen. Gör mig inte så mycket att jobba men passet är rätt trist. Mellan 12-17, de tråkigaste timmarna under dagen för inget händer....Ska roa mig med att städa två rum åt de personer jag är kontaktperson åt nu under semestern tror jag. Jaja. Skönt att komma hem och ha kvällen ledig allafall. =)

Det märks att det blivit för mycket onyttigheter senaste tiden för jag är sugen så det bara skriker om det. Jobbigt, och jag blir på extremt dåligt humör för jag vill bara äta godis... Men jag vet ju att det blir bättre om jag bara står emot några dagar till...

Imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa också. Har haft en riktig latvecka nu och suget att träna är inte så stort när man jobbar massor. Nästa vecka blir också massa jobb med en rolig sexdagarsvecka så jag får väl satsa på att komma ut allafall två gånger i veckan. Bättre än ingenting. Men man är så jäkla trött när man kommer hem så träning står inte högst upp på listan...=)

Inga kommentarer: