söndag 5 juli 2009

I'm alive!

Fan vad jag har fått jobba den här veckan, Inte kul, men det blir lite pengar i kassan allafall... Har dock bara tränat två gånger den här veckan och godispåsen har varit framme två gånger och varit alldeles för stor båda gångerna. Maten har väl gått siså där och vikten idag visar därför lite mer än vad den gjorde i torsdags... Bara tre, fyra hg och dom tappar jag säkert snart igen men jag tror jag hamnat på en platå igen...Så jävla drygt. Har bara tappat tre kilo sen förra platån jag hamnade på och stod på i sex jäkla veckor. Vill inte stå still igen!!

Känner mig motiverad men ändå inte...skum känsla... Känner mig fortfarande tjock, men ändå lite mer nöjd med vad jag ser i spegeln och därför tror jag motivationen sviktar lättare. Tycker jag varit duktig som tappat snart 10 kilo och då belönar jag mig själv med att äta mer och motionera mindre. Hallå pucko liksom, vad tror du du blev fet av från första början?!

Jaja, bara att ta nya tag från idag då. SKA äta nyttigt nu hela veckan som kommer så jag kan njuta av kryssningen nästa helg. Tänker inte frossa hela helgen men jag tänker njuta av maten! Måste skärpa mig i veckorna för de har börjat slinka ner mer och mer onyttigheter under dagarna. Äta bättre istället så blir jag inte lika sugen. Måste fokusera på en vecka i taget bara. Vill gärna planera så långt i förväg och då faller allt. Ska nog försöka sikta på att ha tappat tio kilo till Oscar och Elins födelsedagsfest. Lagom långsamt mål på ett kilo ungefär på tre veckor. Det borde väl gå?

Inga kommentarer: