måndag 6 juli 2009

ooops...

Skulle ju inte shoppa mera före hösten...men det blev Västerås med Linda och Johanna och naturligtvis lite shopping...=) Men förhoppningsvis kan jag ha de här även om jag går ner 6 kilo till. Finns ju mycket kläder i min garderob som jag fortfarande kan ha fast jag gått ner 9 kilo. Sitter bara lite bättre nu...haha. Nej men jag rättfärdigar det hela med att allt var på rea. Fick ett par skitsnygga (typ för små enligt mig..)jeans som jag tänkte kommer sitta jäkligt snyggt om ett par kilo så där. Blev tvingad av dom andra att köpa dom. Nedsatta från 600 kr till 149 kr så jag ska väl kanske inte klaga...



Usch, jag vill inte jobba imorgon. Lååång dag från 12:00-21:30. Men men blir lite pengar allafall... =) Längtar till på fredag och att få åka iväg med älsklingen ett par dagar!!

2 kommentarer:

nina sa...

gilla linnet längst ner=)

-MeMilly- sa...

God kväll! Är allt bra med dig idag?
Kram ♥