måndag 13 juli 2009

Tjejkryssning!


Har messat runt nu och om alla kan åka så blir det två fulla hytter med tjejer på en Cinderella kryssning. Jag hoppas att det går att hitta en helg då alla kan så glöm nu inte att svara på mitt långa mess jag skickat under den här veckan, och senast fredag!! =)


Om det finns intresse kan vi ju alltid utöka resan till att alla som vill följer med inklusive grabbarna, men för mig är det viktigast att få ihop så vi tjejer kan åka, så allt annat blir en senare fråga efter att jag fått svar av er! Vi hade ju riktigt kul förra året så jag tänkte att vi kanske kan få ihop en favorit i repris?? =)


Mår fortfarande kasst och har feber så det är inte så mycket pågående aktivitet här hemma mer än att slötitta på Alias på datorn. Har ont som fan i halsen, men jag hoppas på att det vänder snart!!

Inga kommentarer: