söndag 5 juli 2009

Inget särskilt

Har inte så mycket att blogga om egentligen men jag har tråkigt...=) Skönt att vara ledig, verkligen! Men nu har man varit i full fart en vecka så det tar lite tid att slappna av tror jag.

Har hunnit bada på björnö med syrran, pappa, Tina och Tim under en av mina dagar med delade turer. I torsdags, hade nästan fyra timmar ledigt så det blev en pastasallad och bikinin med till jobbet så åkte vi dit under min rast. Jättemysigt ställe.



Igår hade jag också delad tur så då blev det en tur på stan för att äta lunch med pappa och Tim under rasten, blev thaimat, och sen en runda och titta lite på bilarna som körde runt. Rätt mycket för att vara mitt på dagen.



Den här dagen skulle ha varit träningsdag men jag orkade verkligen inte ta mig iväg i morse. Blir en långpromenad med syrran ikväll. Bättre än ingenting. Ska springa imorgon så helt har jag inte latat till mig...=)

Nej, nu ska jag titta på ett avsnitt av Alias tror jag. Imorgon blir det att leka med Linda och Johanna. Ska bli så kul för jag har inte träffat nån på flera veckor känns det som...

Inga kommentarer: