måndag 27 oktober 2008

Fy på mig!

Jag är verkligen kass på att uppdatera här nu för tiden. Men det händer inte så mycket, vet inte om det är så intressant med att bara skriva om vad jag gör på praktiken om dagarna... =) Kvällarna blir inte heller så händelserika för jag är rätt trött, tittar lite på nån serie och lagar mat typ. Idag har jag inte ens lagat mat utan åkte till åkrahallen och fixade färdig mat... haha, fy på mig igen liksom. Får skylla på att det är måndag och att man är lite trött efter första dagen efter helgen eller nåt. Brukar vara piggare i mitten av veckorna för då är man inne i tempot igen.

Helgen var allafall skitkul! Idol med tjejjorna i fredags och sen party hemma hos oss på lördagen. Allt blev riktigt lyckat, enda minuset var väl städandet på söndagen. Herregud människor vad ni dricker! Burkar och glas överallt... =)

Så här vackra... hrrrmmm.... ja eller jag vet inte om vi var vackra men så här såg en del av oss ut under kvällen allafall...=)



3 kommentarer:

Johanna sa...

hihihihiiii, fan vad fuuuul jag är! Fin ny design förresten!

Karin sa...

Haha, du valde guldkornen från kvällen :) kanske är läge att skaffa sopsäckar och ställa ut till nästa fest... tio-femton stycken borde räcka... :)

Linda Eklöv sa...

haha men guuud... det är det ända jag har att säga!