söndag 19 oktober 2008

PUST!

Nu har jag och johanna varit och boxats i en och en halv timme. Jobbigt, men sååå kul! Ska till och med få med mig Daniel på torsdag. =)

Efter den dåliga helgen jag haft med onyttig mat och godis så var det välbehövligt. Om viktprojektet ska fungera den här gången så måste jag skärpa mig och träna och äta rätt. Men jag har tränat tre gånger den här veckan, så även om maten inte varit den bästa så har jag allafall rört på mig.

Nästa vecka blir nog bättre, då blir det praktik hela dagarna och lite mer rutin på dagarna. Lättare att låta bli småätandet då. Jag vet ju att jag åker dit om jag har många dagar då jag bara är hemma. Man blir bara sittandes, dagarna blir jättelånga och så äter jag för att ha något att göra typ. Måste aktivera mig mer dom dagarna. Men en sak i taget. Äter allafall regelbundet frukost, lunch, middag nu, och tränar 3-4 dagar i veckan. Så kan jag bara få bort de där jäkla söt suget och skräpmatssuget också så blir det perfekt. Men lite i taget...=) SKA ha tappat tio kilo till Thailand, så är det bara!!

Så summering av veckan: dålig torsdag- lördag, med lite för mkt onyttigheter. Mål för nästa vecka: Onyttigheter endast på lördag, då det är fest. Träna 4 dagar. Nu kör jag! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herreguuuud människa nu glömde du en viiiiktig del... lördag=fest, söndag=fet bakismat och illamående vet du väl:)

Det kommer man inte undan hahaha;)
Kraam Tes