torsdag 2 oktober 2008

oktober

Nu är jag helt ledig fredag, lördag och söndag för jag har precis gjort klart alla de sista uppgifterna i de två kurser vi läser nu. Skönt!

Det enda som är kvar på uppsatsen är att fixa tempusformer men det får bli i morgon. Annars är alla andra ändringar gjort i den. Ska bli så skönt att skicka in den och veta att det enda som är kvar är att ansöka om examensbeviset. =)

För övrigt är jag nöjd med min praktikplats jag ska till om två veckor. Sala Väsby, så jag slipper pendla. Hade kunnat vara kul att se Västerås lasarett men det är som det är. Skönt att gå 7-4 måndag till fredag nu i stället.

Är så skönt att kunna säga att jag mår riktigt bra just nu. Att det är över med uppsatsen är en stor orsak till det, sen har det varit jobbigt över sommaren ändå med allt som hände, men även det känns bra nu. Klart man kan tänka på det ibland men det gör inte ont längre.

För första gången på länge finns det inga större problem att oroa sig över. Har till och med kommit igång och träna med Daniel nu. tre gånger i veckan har vi sagt så det är bara att hålla det nu så man får in rutinen på det.

Inga kommentarer: