torsdag 30 oktober 2008

Jag vill ha en sovmorgon!

Men det får jag inte förrän om åtta dagar. Ska jobba lördag och söndag, och sen är det en ny vecka med fem dagar praktik innan jag får sova ut nästa helg. Det känns fan lite tungt, men jag behöver pengarna. Så det är bara att härda ut... antar att jag får sova när jag blir gammal eller nåt... =)

Blir inte så långa uppdateringar just nu märker jag, men jag kan ju meddela att min halvtidsbedömning idag gick bra och det enda hon sa var att jag skulle fråga mera. Vet bara inte vad jag ska fråga om, jag fattar ju vad hon säger, och förstår det mesta, det kan väl inte vara dåligt? Jag frågar ju om saker när jag faktiskt undrar över något, kan ju inte rå för att det inte blir så ofta jämt. Jaja, jag är nöjd över att det verkar fungera allafall, och som hon påpekade, jag är ju där för att lära mig.

Inga kommentarer: