måndag 20 oktober 2008

Nervös...

Första praktikdagen idag och jag känner mig nervös som en liten unge...=) tänk om dom är elaka??? Haha, ja ungefär på den nivån ligger mitt tänk just nu. Klart dom inte är elaka. Och det är INTE meningen att jag ska kunna allt när jag kommer, jag är ju där för att lära, jag är elev nu! Ska försöka komma ihåg det och inte känna mig värdelös när jag inte kan nånting typ, haha.

Förhoppningsvis så kan jag lite mer när de här 4 veckorna är över. Och förhoppningsvis så känner jag mig lite mer säker på praktiken efter en vecka eller så. Är så jobbigt med praktisk på ett sätt, det känns som att man bara förföljer någon och är allmänt jobbig... även o mdet är meningen att man faktiskt ska förfölja handledaren typ...=)

1 kommentar:

Elin sa...

ska säga åt mamma att hon ska va snäll mot dig =)