tisdag 7 oktober 2008

Hejsan hallå!!

Idag känner jag mig som en människa igen. Att festa på Ålandskryssningar medför en hemsk bakfylla som sträcker sig ända in på måndagen. Det var inte den piggaste och fräschaste Carro som tog sig i väg till skolan...

Men oj så kul vi haft. Slänger upp protokollet här för er sen, (om ingen protesterar jättehögt?) så kan ni bara kopiera det härifrån och spara för evigt. =)

Jag har ett blåmärke på ögonlocket sen helgen... why?? Det är nog inte bara Linda som har blivit pickad i ögonen under natten.... =)

Hur som helst så var det skitroligt att komma iväg. Och det var ju tur att Johanna hade gett sitt tillstånd för mig att dricka på redan tidigt på kvällen så hon inte behövde få hjärtsnörp mitt i natten en gång till...haha... =)



1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om att man blir avundsjuk, vill oxå!!
Själv blev det liiite mkt sprit i helgen så nu tar jag det lungt till tentan.
kraaam Tes