torsdag 2 oktober 2008

Planering


Måste ju planera lite inför kryssningen på lördag! Ska sätta mig och lägga in lite bra partymusik på mp3-spelaren nu ikväll tänkte jag. Och i morgon ska jag byta batterier i högtalarna, och på så vis behöver vi inte lyssna på radion i hytten under kvällen...=) Sen lär jag även försöka bestämma vad jag ska packa med mig för kläder men min garderob saknar sorgligt nog en fest avdelning. Allt ser så trist ut så jag vill inte tänka på det än....


Och jag får inte glömma kameran, och pengar!! Mycket festkort vill jag ha och många drinkar vill jag kunna köpa. Måste ju fira min examen ordentligt!! =) Sen lär vi ju även fira Sofies fasta jobb!! (vilket du verkligen förtjänar, så grattis i massor!!!)Så det kan bli många, många drinkar det här...


Inga kommentarer: