torsdag 27 mars 2008

A.J McLean

johanna johanna johanna!!! var är du när jag behöver dig som mest. fick mail från karin om en artikel i aftonbladet om att A.J kommer till berns den 29 maj och spelar solo. biljetter släpps den 31 mars. jag vill gå! du??? men hur ska vi kunna prata om de när du inte svarar i telefon människa??!! =)

annars e jag riktigt duktig idag. snart skrivit 4 sidor resultat i uppsatsen. har gjort klart två av mina fyra teman. de ni! i morgon ska de va klart och sen har jag två veckor på mig med analysen innan handledningen. de ska väl gå eller vad tror ni? alla säger att jag kommer klara det och alla verkar tro på det... förutom jag. jag har noll självkänsla när det gäller uppsatsen. vet att jag måste klara den för examen, men jag har noll tilltro till min förmåga att slutföra den just nu. får ångest bara jag öppnar dokumentet. hur kan en uppsats förvandlas till ett monster som till och med förföljer mig i sömnen. drömmer mardrömmar om att min handledare säger att allt är dåligt och jag måste göra om det.

apropå ingenting så vill jag ha en bärbar dator. kan inte plugga hemma. mycket bätre att ha en sån och sätta sig på biblan eller nå. plus att jag vill åka till thailand igen, nu, helst redan igår! koh lanta eller ao nang står högt upp just nu.

3 kommentarer:

Kjell sa...

Ser att du vill åka till Thailand. här ett lite bortglömt ställe jag bor där. Koh Samui.

Länk http://lovelybar.spaces.live.com/

Hoppas vi ses
Kjell

Linda sa...

Kom igen nu! Det här klarar du syrran! Kämpa vidare med där monstret, så ska du se vilken lättnad när den är klar!

Johanna sa...

Bit monstret i benet bara, vännen! Det går bra! I promise! Och du, den där konserten... Johanna längtar!