fredag 14 mars 2008

dagens goda gärning

Japp den har jag genomfört idag...=) skjutsade svärmor och handla, och blev inbjuden på påskmiddag. de låter bra i mina öron allafall...=) alltid god mat så...

Läste Aftonbladet idag och hittade på en artikel om att det är en spin off på gång på den gamla klassikern Beverly hills, vet inte hur det är tänkt men de låter ju onekligen intressant för en tv nörd som mig...=) http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2049984.ab




Annars är jag fortfarande helt såld på Jesse McCartneys nya singel - Leavin. Älskar inledningen på låten, och det är ju inte helt fel att han är het som jag vet inte vad!

Ska snart till johanssons och fika med Linda och Johanna och lillskruttan Selma, najs! har inte varit där på läääänge nu. inte sen innan Thailand
och det börjar ju bli ett tag. vill åka tilbaka. Och ska åka tillbaka, så är det någon som vill haka på i Februari 2009 så gärna för mig. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

läste också de där om beverly hills...me like =) vi har redan börjat titta på resor till nästa år så vi är nog inte sena att hänga på =)