tisdag 18 mars 2008

tränat

ja herregud så otränad man blir på en månad... ska försöka att bara konditionsträna en tre-fyra gånger i veckan nu för att bränna fett. vill se resultat på vågen nu. och det går segare med styrketräning. vill bränna fett först och främst. så jag ska försöka konditionsträna intensivt minst tre dagar i veckan. får väl se hur de går men man kan ju försöka...

har fastnat i choklad missbruk tror jag... eller snarare coops påskhare i choklad vilket jag lätt har ätit en fem sex stycken av den senaste tiden. hur normalt är det på en skala? typ minus 87 eller nå skulle jag tro. så nu måste det få ett slut!! ät mat ordentligt för sjutton och sluta missbruka påskharar. tack gud att påsken är så kort ändå...

fyndade på tradera i natt också, satt uppe och vakta min auktion. har fått tag på dawson's creek boxen med alla sex säsongerna. kostar ca 2000 på nätet... nu nedsatt på rea till 1300 visserligen. men jag fick den för 520 kr!! det ni! som jag suktat efter denna box... och nu kommer den snart på posten...=) och i morgon får jag hem säsong 4 av mcleods daughters. underbart....=) frågan är när jag ska plugga... hehe neee då, det lär ju göras. men lite tittande kan nog pressas in...=)

Inga kommentarer: