måndag 10 mars 2008

Måndag...

idag har jag pratat lite om skoluppgifter med en lärare och ska sätta igång och plugga i veckan. har en uppgift kvar att lämna in och en praktisk övning som han skulle försöka fixa så jag kunde göra nångång här. måste ha den för att kursen ska bli godkänd. men det löser sig nog. och på torsdag ska jag träffa pskologiläraren. har två uppgifter kvar att göra och två uppgifter som ska kompletteras lite. så de känns som att jag kan beta av de där på ett par dagar ungefär. skönt. för sen så kan jag fokusera på uppsatsen... inte för att jag vill men för att jag MÅSTE! vill ju ha min examen... =)

var ute och åt på akropolis med tjejerna i lördags vilket var superkul. sen bjussa johanna på jättegooood tårta. =) skulle festa på kvällen men min förkylning hade inte samma tankar. så det var tråkigt. hade sån jäkla hosta och halsont och snorig... blir så himla trött då. så jag låg i sängen medan de andra parta i vardagsrummet... hoppas att dom hade kul allafall... även om jag var tråkig. hoppas ni inte tyckte jag var otrevlig, men jag mådde inte alls bra... =(

får försöka dra ihop något nästa helg tycker jag och titta på melodifestivalen. inte för att jag följt den i år faktiskt, men det är ju tradition.

johanna! visste du att the veronicas släppt ett nytt album? hook me up heter det. har lyssnat på de lite grann och verkar ok. men det måste få växa lite på en. finns några låtar som kan bli nya favoriter. =)

nej, nu ska jag städa ur min garderob lite som nu ser ut som ett bombnedslag. har bara slängt in allt sen vi kom hem ocj´h inte orkat tagit itu med det... är väl kanske dags nu...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Nej men du det visste jag inte! Måste kollas upp! Har du hört Jesse McCartneys nya låt då??? Leavin'? Tänkte lägga upp den på min blogg sen nån gång, för den är aaaasbra, och gosh, pojken har växt upp och blivit en riktig heeeeting!:)

Johanna sa...

Å vet du vad det bästa är??? Han är inte obehagligt lik Robert Redford längre! Kan va därför han blivit så het! :)