lördag 8 mars 2008

blekfis

ja nu jäklar har man skrubbat sig ordentligt. ont gjorde de och ca 85 % av solbrännan är väl borta så jag är rätt blek igen, men de är det värt. för jag såg ut som ett jäkla mongo rent ut sagt. ska bli piggare så ska jag sola solarie som en tok en 4-5 gånger så kanske lite kommer tillbaka. syrran säger att jag fortfarande ser rätt brun ut så jag får väl lita på det. kanske inte ser helt vinterblek ut allafall... får va tacksam för det lilla antar jag.

är fortfarande riktigt förkyld så det blir nog lugnt för mig ikväll... eller så super jag ner mig och kanske förhoppningsvis får sova en hel natt i sträck. men inatt sov jag 4 timmar innan jag vakna av att jag höll på att kvävas och en redig hostattack, så kul så! mitt liv e rätt kasst just nu....

så här blek är jag nu för tiden... =(



2 kommentarer:

Linda sa...

bleeek??? ööööh, neeej!

Anonym sa...

haha du är ju inte blek:)