onsdag 12 mars 2008

ingen rubrik idag

nope har inte de för egentligen så har de inte hänt mycket alls... har rätt tråkigt... ska börja plugga nångång tror jag...=) men de är verkligen inte kul! ska träffa en lärare till i morgon så sen har jag väl ingenting att skylla på. har två veckor sen att plugga på. en vecka till omvårdnadskurserna vilket definitivt räcker. och en vecka til luppsatsen, vilket också räcker om jag bara skärper till mig och faktiskt gör något på den. men den där spärren jag pratat om tidigare är envis... varför är jag rädd för en uppsats?

tror inte riktigt på mig själv och att jag kan. måste våga stå upp för mig själv och uppsatsen, att jag faktiskt vet vad jag skriver om. men när jag sen träffar handledaren så blir jag så osäker på mig själv och om jag faktiskt gjort vad jag ska och om jag vet vad jag pratar om eller inte...

nu är de bara en månad kvar typ till konserten!! herregud, har inte riktigt gått upp för mig att jag ska se dom igen tror jag.. .slår mig ibland och då jäklar fladdrar de till i magen...=)

för övrigt så gör jesse mccartneys nya video mig alldeles svag. herregud, lammkött är han, men vilket lammkött sen...

Inga kommentarer: