lördag 15 mars 2008

rastlöshet

Det bara kryper i kroppen på mig, vet inte varför men känner mig rastlös och nervös typ. Vill göra något men vet inte vad. Skulle behöva träna tror jag men jag är fortfarande förkyld så jag ska hålla mig till på måndag tänkte jag. Och då blir det träna ordentligt. Ska bli så skönt!

The Veronicas nya skica the hook up börjar visa sig vara väldigt bra. Finns några låtar som håller på att bli favoriter. Fast den är inte lika bra som förra skivan, den var helt klart överlägsen.

Egentligen, varför kan inte livet bara flyta på och bli precis som man vill utan några problem eller jobbiga situationer i vägen. Vill plugga klart och ha ett fast jobb som jag trivs med. Känns långt borta just nu och jag har ingen aning om vart jag vill hamna någonstans, så det gör ju inte saken bättre...

nej, jag orkar inte gräva ner mig i det där just nu...

dags för final i melodifestivalen ikväll, spännande... njaaaa, men det lär ju ses.

Inga kommentarer: