onsdag 5 mars 2008

så jäkla ledsen

för att folk nu inte ska tro att jag bara smågnäller över lite flagning som de flesta människor råkar ut för så har jag här bildbevis. bara att skrubba bort allt och ta sig till solariet... är riktigt deprimerad. är väl ett litet problem men känns inte så kul att se ut som ett missfoster....=( har blivit värre på magen idag än vad som syns på bilden....





köpte doves hudkräm med brun utan sol i för jag tänkte som så att de kan va skönt att fräscha upp brännan lite men efter tre smörjningar med den började jag inse att den torkar ut huden... vilket en återfuktande kräm INTE borde göra. plus att man blev orange av den... så jag anar att den har ett finger med i spelet. för jag är inte helblek under de jag tappar så de känns som att brun utan sol inte gick in i huden som den sägs göra utan la sig som ett lager som nu fjällar av tillsammans med en del av min hud.

vill fan bara grina! känner mig fruktansvärt ledsen. brukar aldrig kunna bli särskilt brun och när jag väl blir de flagnar de av på en vecka. å vilken jävla skitprodukt dove är! kul att gå ut å äta på lördag, nej... kommer få ha långärmat oavsett hur varmt de blir och typ polo.... fan!!!!!

2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

Jag tycker verkligen synd om dig gumman!!

Anna sa...

Stackars dig, det där var inte roligt.