måndag 3 mars 2008

goda nyheter

jag behöver inte göra praktiken...=) ska genomföra något moment bara som jag missade när jag var borta så är det lugnt sen! hur bra som helst. tre veckor ledigt så jag kan jobba med uppsatsen i lugn och ro utan att känna mig jättestressad. det känns väldigt skönt.

för övrigt mår jag rätt kasst idag. ligger bara på febergräns men den brukar kunna öka framåt kvällen. hoppas inte. räckte bra med igår. hatar feber... man blir så trött och jävlig och kroppen är brännhet och ändå fryser man. och varm i munnen men det smakar äckligt med vatten... nej jag gillar inte att vara sjuk!

blir att vara hemma och ta det lugnt ett par dagar nu så man kan ta sig till skolan på onsdag. måste dit då för lite info och så. nej tillbaka till soffan och häcka tror jag...

jag och sofie

karin och johanna... haha... =)

jag på fest hos rickard.

Inga kommentarer: