lördag 1 mars 2008

digitalkamera



så här bra tajmat dagarna efter resan gjorde carro slag i saken och köpte ny kamera...=) fick bättre lön än jag räknat med och mindre utgifter så nu är det sluttjatat om att jag vill ha en ny för nu har jag det...=) en ny olympus blev de eftersom jag redan har 2gb minneskort till en sån. nörj blev jag allafall...=) pappa köpte den gamla så lite pengar tjänade jag där allafall...

i dag ska jag träffa sofie och fixa på stan och sen blir de västerås med daniel för han ska köpa ny telefon. hans paja tyvärr i thailand, vattenskada eller något för högtalarna funkar inte längre... så det blir ett dyrt kalas för honom...

nej nu ska jag fixa lite frukost och göra mig iordning... fest ikväll... hur kul är de att ha varit borta och blivit brun och så kommer man he, och kan inte visa upp de eftersom de e så kallt så det kräver mycket täckande kläder...=)

träffade johanna och selma igår. trevligt trevligt. hon har blivit så stor ungen! =)




2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

fan va brun du är din lilla jäfel =) Jag vill nog inte synas med dig på ett par månader!! :P

Linda sa...

Sådär Carro nu har din blogg också fått en länk på min sida. :P Så nu behöver du inte känna dig mobbad..